אבטחת מפעלי ייצור

אבטחת מפעלי ייצור

מפעלים הם בניינים גדולים המשמשים לייצור מוצרים ואחסנתם. ככאלו, הם כוללים מכונות וציוד יקר ערך, לעיתים היקפו הכספי של הציוד במפעל מגיע למליוני דולרים. שווי תכולת המפעל הופך אותו למטרה ויעד לגניבות, סחיטות וסוגי פשעים שונים. בנוסף, הציוד במפעל חשוף לפגעי בטיחות. אש, הצפה, חפץ שנופל מגובה, רוח שמעיפה דברים בתוך המפעל. כל אלו יכולים לפגוע בציוד ולגרום להפסד כספי ניכר לבעל המפעל. 

 

חברת צוות 3, הפעילה בתחום אבטחת מפעלים כבר עשרות שנים, מתייחסת לכל היבט באבטחת המפעל. החללים הפזורים במפעל, אלו פתוחים והסגורים, מהווים אתגר באבטחת מפעלים. בכל חלל ישנם פתחים המיועדים להכנסה והוצאה של ציוד, בצורה המהירה ביותר. האיזון הנדרש בין אבטחת כל פתח, פנימי או חיצוני במפעל, לבין הצורך בעבודה יעילה של המפעל ללא הפרעות, מציב לעיתים משוואה מורכבת בפני חברת  האבטחה

 

בצוות 3 אנו נותנים דגש רב לאיכות כוח האדם בתחום אבטחת מפעלים. הגורם הראשון שאנו בוחנים הוא המועמדים שאנו בוחרים בעת גיוס עובדים. אם הם לא תואמים את הסטנדרטים שלנו אנחנו ממשיכים הלאה. מהניסיון שלנו לא משנה איכות ההכשרה או המנהלים, אם הם לא מתאימים לתפקיד  – הבעיות יופיעו בעתיד.

 

הגורם הבא הוא תקני ההכשרה שלנו. אנו מיישמים הכשרה בסיסית קפדנית לכל השומרים והכשרה מתקדמת, ייעודית לאבטחת מפעלים. זה המקום בו עובדי האבטחה שלנו עוברים על דרישות התקן בתעשייה. הם יוכשרו בכל ההיבטים של אבטחת מפעלים: החל מפרוטוקולי אבטחה, נהלים, פעולות בציוד ופעולות בטיחות. החלק האחרון מכסה הכשרה ספציפית לאתר, המספקת את הפרוטוקולים והדרישות העדכניות ביותר של הלקוח.

 

אבטחת מפעלים עשויה לדרוש מגוון רחב של ציוד בהתאם לדרישות המתקן. אם מדובר בפתרונות בעלות נמוכה, אנו נספק ציוד מינימלי להוזלת עלויות. ככל שהציוד נדרש להיות מתקדם יותר, ניתן להוסיף ציוד או לשנותו על ציר הזמן, עם צרכי המפעל המשתנים. בצוות 3 אנו מאמינים בגישה תקציבית – מודולרית, המתאימה לרמות אבטחת מפעלים שונה. לכל לקוח דרישות ויכולות משלו. 

 

אנו מגדירים ייעוץ ראשוני עם הלקוח. במסגרתו נערוך סקר אתר כדי להעריך את דרישות האבטחה במפעל. משם אנו נספק הצעה מותאמת לפי הצורך של המפעל המסוים. מיד בחתימת חוזה, יוקצה מנהל אזור ומנהל אתר שיתחיל לתדרך את המאבטחים שהוקצו על דרישות המפעל. לאחר שהצוות שלנו מוכן, נקצה תאריך התחלה לתחילת פעילות. זיכרו, אבטחת מפעלים דורשת מקצועיות, יכולות לוגיסטיות, כוח אדם מקצועי וניהול איכותי. המפעל שלכם שווה הרבה כסף, חברת אבטחה מקצועית כמו צוות 3 יכולה לעזור לכם לשמור עליו.

להצעת מחיר או ייעוץ בנושא אבטחה צרו איתנו קשר

צרו קשר