חברות שמירה ואבטחה מומלצות

חברות שמירה ואבטחה מומלצות

קצת על חברות שמירה ואבטחה

קיימות חברות אבטחה וחברות שמירה רבות, כיצד נוכל לדעת לבחור חברת אבטחה מומלצת עבורנו? במאמר זה נציג בפניכם את הנתונים החשובים שאליהם אתם צריכים להתייחס, כאשר אתם מחפשים חברת שמירה.

הרבה לפני שנחליט איזו חברת שמירה אנו צריכים, רצוי לשאול את השאלות המתאימות:

• מהו סוג העסק שאליו נצטרך חברות שמירה ? חברות שמירה • איזה סוג של שמירה נצטרך ? • כמה שומרים / מאבטחים נצטרך ?

מהו סוג העסק שאליו נצטרך חברות שמירה?

כאשר מדובר בשמירה על בניין משרדים, כגון : משרדי הייטק, מפעלים ועוד, לרוב נצטרך חברות אבטחה המספקות שומרים ומאבטחים, אשר בודקים ציוד, עושים בדיקה גופנית בכניסה ומונעים כניסה לא רצויה למתחם. חברות אבטחה מספקות כללים ברורים לשומרים המגיעים מהלקוח בכל הנוגע לסוג הבדיקה.

בנוסף, ישנם שירותים של שמירה בתנועה – המאבטחים יבצעו “פטרולים” במתחם, יבדקו כל פעילות חשודה המתרחשת ובמידת הצורך ידווחו או ינטרלו אותה בעצמם.

כאשר מדובר בשמירה על מקומות חיצוניים, לרוב נצטרך שמירה בתנועה, הכוללת לעיתים מאבטחים בהסוואה המתמזגים עם הקהל ובודקים פעילות עוינת, מאבטחים בעלי רישיון לנשק מיוחד ויעודי לשיטת השמירה.

איזה סוג של שמירה נצטרך?

סוגי השמירה מתחלקים למספר תחומים, שמירה ללא נשק, שמירה עם נשק (כולל סוג נשק), שמירה צמודה (אבטחת אישים). סוגי השמירה נקבעים לפי הצורך ורמת הסיכון.

כמה שומרים / מאבטחים נצטרך?

חברות שמירה גדולות מחזיקות מספר לא מבוטל של שומרים ומאבטחים. רצוי מאוד לברר האם אותה חברת אבטחה מחזיקה מספיק כוח אדם וזאת בגלל הזמינות והתחלופה הרבה שדורשת העבודה.

לסיכום, כאשר אתם מחפשים חברות שמירה ואבטחה רצוי מאוד לברר איזו חברת אבטחה עומדת מולכם וזאת תעשו בעזרת השאלות הנכונות כמו הכתוב לעיל. חברת צוות 3 היא חברת שמירה ואבטחה מהמובילות בתחום ומספקת שירותי אבטחה מגוונים לפרטיים, עסקים ולמוסדות. נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה נוספת.

להצעת מחיר או ייעוץ בנושא אבטחה צרו איתנו קשר

צרו קשר