איך לבחור מצלמות אבטחה

איך לבחור מצלמות אבטחה

המדריך המלא לבחירת מצלמות אבטחה לבית או לעסק

כשמדובר באמצעי מיגון אפקטיבי ויעיל והיום גם מאוד נפוץ, מצלמות אבטחה הן הפתרון. טווח המחירים הוא מאוד רחב ותלוי במספר גורמים. כאשר בוחרים מצלמת אבטחה לעסק או לבית חייבים להתחשב ולהגדיר מספר תנאים.

אפשרות אודיו – יש לבדוק האם יש צורך במצלמה עם אודיו הכוללת מיקרופון מובנה, ישנם מצלמות ניתן להוסיף להן אודיו ע”י חיבור ל DVR או חיבור לכרטיס.

תנאי תאורה – יש הבדל בין מצלמות האבטחה לפי רמת התאורה במקום, במידה ומדובר במקום חשוך במיוחד יש להשתמש במצלמות אבטחה בעלות תכונה של אינפרא אדום, במקרים בהם התאורה טובה אין צורך במוצר מיוחדת.

תנאים סביבתיים – במקרה שמדובר במצלמות אבטחה חיצוניות ניתן להוסיף כיסוי מגן מוונדליזם או פגעי הטבע. בנוסף יש צורך במקור מתח קרוב לחיבור מצלמת אבטחה במקרים בהם המצלמה חיצונית יש להתייחס גם לכך.

מספר מצלמות – כמה מצלמות אבטחה אני מעוניינת שיהיו ע”פ מספר החדרים במבנה, האם יותקנו בפעם אחת או בשלבים.
ישנן מערכות אזעקה שניתן לשדרג להרחיב לאחר ההתקנה הראשונית וישנן כאלו שלא.

חיבור למחשב ביתי – חיבור למחשב הביתי אפשרי אך עקב עומסים ייתכן ותהיה פגיעה בהקלטה, ייתכנו תקלות מחשב או ווירוסים שיכולים לפגוע בתכנת מצלמות האבטחה כמו כן גלישה בתכנות שיתוף מאפשרת צפייה בהקלטות ללא הרשאה.
יש לזכור כי בעת כיבוי המחשב תכבה תוכנת מצלמות האבטחה וכמו כן תופסק ההקלטה. בנוסף על מנת לחבר את מצלמות האבטחה למחשב יש צורך במפרט מתאים.

מצלמה אלחוטית – במקרים בהם מצלמת אבטחה ניידת ניתן להתקין מצלמה ללא כבלים, ואז יהיה ניתן לשנות את מיקומה ללא בעיה.

מצלמת IP – עלות המצלמה יקרה יותר אך יתרונה בכך שניתן לצפות במצלמות האבטחה מכל מחשב בו יש אינטרנט.
ישנן תכנות המאפשרות התחלת הקלטה רק כאשר יש זיהוי של תנועה חשודה במקום. לסיכום, לפני שמתחילים לחפש מצלמות אבטחה יש להגדיר את התנאים בהתאם לדרישות הביטוח והמבנה. כמו כן ניתן לחבר את מצלמות האבטחה לאזעקה הביתית ולמוקד מבצעי של חברת אבטחה ולקבל שירות מוקד רואה המאפשר צפייה מרחוק ע”י מוקד מבצעי המאויש 24/7 365 ימים בשנה.

למידע אודות מצלמות אבטחה מומלצות לחצו כאן

לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים

תכנים מעניינים נוספים

צרו קשר