מוקד מבצעי

מוקד מבצעי

מוקד החברה מאושר ע”י משטרת ישראל ע”פ פריט 9.4 ומכון התקנים הישראלי. מוקד חברת האבטחה הוא החדיש ביותר בישראל, ומהווה מקום לעלייה לרגל של חברות מישראל ומכל העולם. המוקד מאובזר באמצעיים טכנולוגיים מהמובילים בתחום.

מוקד מבצעי הוא לב ליבה של החברה, פעילות המוקד כוללת טיפול מבצעי באזעקות ביתיות או עסקיות, חיבור למצלמות האבטחה הביתיות לצורך מעקב אחר האירוע, ובקריאות השונות שמתקבלות ממנויי החברה, מענה טלפוני 24 שעות ביממה ללקוחות החברה. המוקד מאויש במשך כל שעות היממה על ידי מוקדנים, שעברו הכשרה ארוכה והוסמכו לטפל באירועים מבצעיים.

מעבר לטיפול באירועים עצמם חברת צוות 3 דואגת כל הזמן לבקר את פעילותה בכדי להשתפר ולהתייעל. במוקד צוות 3 הוטמעה מערכת בקרה אשר עוקבת ומנטרת את השיחות הנכנסות והיוצאות ומעבירה נתונים בזמן אמת על הזמן הממוצע למענה, על טיב השירות ועל שיחות ממתינות או ננטשות. בכל הפרמטרים צוות 3 עומדת בסטנדרטים גבוהים מאוד כך שהזמן הממוצע למענה טלפוני עומד על 4 שניות בלבד וכן טיב השירות הכללי מקבל ציון של 88%.

בכל משמרת מספר נציגים אשר נותנים מענה לכלל הקריאות המתקבלות במוקד, כמו כן בשעת הצורך ובמקרי עומס מוקפצים למוקד תורנים אשר נמצאים בכוננות.

לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים

תכנים מעניינים נוספים

צרו קשר