בקרת כניסה ואינטרקום

בקרת כניסה ואינטרקום

לא רק אזעקה ביתית או מצלמת אבטחה יכולות לעזור בבקרה על הנכנס לביתך.

בקרות הכניסה, המשווקת ומותקנות על ידי צוות 3, נחשבות למתקדמות ביותר, עם יכולות טכנולוגיות שנותנות מענה לכל בית/עסק/משרד ובכלל. מגוון רחב של בקרות הכניסה מתוצרת וויסוניק מאפשר התאמה לכל אתר, עסק או משרד, על ידי אינדיקציות מגוונות כגון, ריבוי משתמשים, היסטוריית כניסות/יציאות, תגי קירבה, מנגנון ביומטרי (טביעת אצבע) ועוד. לבקרות הכניסה של וויסוניק אופציית מידור על פי כל מדד וצורך של הלקוח, כגון הרשאת כניסה למורשים לפי שעות פעילות מוגדרות וכו’. להלן שני דגמים מובילים בתחום בקרות כניסה מבית וויסוניק:

מערכת בקרת כניסה- VXS 5/10

מערכת בקרת כניסה לדלת בודדת המתאימה למשרדים בתים פרטיים. VXS 5 ניתן לתכנות של עד 10 תגי קירבה. VXS 10 ניתן לתכנות של עד 300 תגים. הקורא עמיד בפני מים ומתאים להתקנה חיצונית.

מערכת בקרת כניסה -VXS 100/200

מערכת בקרת כניסה לשתי דלתות עם אפשרות הרחבה עד 16 דלתות הפועלת בטכנולוגית קירבה. למידור אזורים ומאפשרת תכנון מעבר ואישורי כניסה עבור אנשים מסוימים ובזמנים מוגדרים. ניתן לתכנת במערכת עד 5000 תגים ויכולת לשמירה בזיכרון של עד 1000 אירועים. ב-VXS 200 אפשרויות הרחבה נוספות.

אינטרקום

שמירה כהלכה – המחלקה העוסקת בשמירה המתאימה ללקוחות דתיים של חברת השמירה – משווקת ומתקינה מערכות אינטרקום מתקדמות מבית פאל-וינטק, עם/בלי קודן, עם/בלי מצלמה ודגמים נוספים המתאימים למשרדים, בתים פרטיים, בניינים משותפים ועוד. שמירה כהלכה בחרה לשווק ולהתקין את מערכות האינטרקום של פאל-וינטק בזכות אמינות המוצרים, טכנולוגיה מתקדמת, אסטטיקה עיצובית ופשטות השימוש בהן. מערכות האינטרקום המשווקת ומותקנות על ידי שמירה כהלכה נותנות מענה לכל דרישה בהתאם לצורכי הלקוח, ולהלן דגמים מובילים:

אינטרקום COM50 X-CODE/N לשלוחה

COM50 בחיבור לשלוחת מרכזיה COM50 X-CODE/N הינו פאנלאינטרקום משולב קודן מואר, בעל שלדת אלומיניום אנטי ונדאלית, המתאימה להתקנה גם בתנאי חוץ. מתחבר כשלוחה למרכזיה אנלוגית ומאפשר פתיחת הדלת מכל שלוחה. פאנל צר המתאים להתקנה גם על פרופיל של שער. * קיים דגם משולב מצלמה

מאפיינים עיקריים: מערכת אינטרקום משולבת מקודד מואר בצבע כחול פאנל אלומיניום בצבע כסף חיבור כשלוחה למרכזיה עד 50 קודים שונים (2-6 ספרות) תכנות זמן פתיחת דלת 1-99 שניות אפשרות חיבור לחצן יציאה מידות: 78x180x60מ”מ

לקבלת ייעוץ והצעה מותאמת אישית השאירו פרטים

תכנים מעניינים נוספים

צרו קשר