Slider
חברת אבטחה, חברת שמירה, מוקד ומערכות מיגון, שירותי ניקיון - צוות 3
חברת אבטחה, חברת שמירה, מוקד ומערכות מיגון, שירותי ניקיון - צוות 3
טיפים למיגון

טיפים למיגון


עודכן ב

המלצות למיגון בתי עסק, מחסנים ובתים פרטיים :


בעקבות ריבוי מקרי הפריצה ושיפור יכולתם של הפורצים לחדור לבתי עסק או לבתים פרטיים, מצ"ב פעולות חשובות אותן מתבקשים הלקוחות לבצע.
חשוב לציין, כי במקרה שבו המורשה מטעמכם מתבקש ע”י המוקד לגשת למקום, יש להגיע למקום, לפתוח את העסק/הבית ולבצע בדיקה פנימית. לעיתים מתבצעת הפריצה למתחם המוגן באופן שאינו מאפשר לסייר לזהות פריצה.
לצורך מזעור נזקי פריצה חשוב להקפיד על מספר כללים:
1. להפעיל את מערכת האזעקה בכל יציאה.
2. לוודא מידית, כי הרכזת מוגנת באמצעות גלאי נפח (רצוי מדגם "אנטי מאסק") וטמפר להתרעת פתיחת קופסא. 
3. לוודא שהגלאים אינם מכוסים או מוסתרים.
4. להחליף סוללה נטענת אחת ל 24-36 חודשים.
5. לעסקים- מומלץ לחבר את הרכזת בחיבור קווי ואלחוטי ולהוסיף יח' קצה סלולארית או להתחבר ל GPRS (חיבור אנטרנטי מאובטח).
6. לבתים פרטיים וללקוחות המחוברים באופן קווי בלבד – מומלץ להוסיף משדר אלחוטי וזאת כדי שנקבל חיווי במקרה של ניתוק קו
הטלפון. חשוב לציין, כי בתים פרטיים בהם החיבור הטלפוני הוא מארון החשמל הצמוד לבית, חובה להוסיף משדר אלחוטי כגיבוי, 
או למגן את הארון במידת האפשר.
7. יש להוסיף גלאים בחללים שאינם מוגנים (בעיקר בגגות ובחלקים הגבוהים של העסק, הבית).
8. לעסקים מומלץ להתקין מערכת אזעקה מוסתרת כגיבוי במידה ובעסק סחורה בהיקף גבוה.
9. ריתוק המחשבים לרצפת העסק/הבית.
10. תכשיטים, כסף או ציוד יקר יש לשמור בכספת מוסתרת מוגנת ומרותקת לרצפת העסק/הבית.
11. יש לוודא תקינות מערכת האזעקה – באופן שוטף אחת לשנה ע”י טכנאי מוסמך.
12. במידה והלקוח אינו זמין לקבלת דיווחים מהמוקד ו/או אינו יכול לגשת למקום מסיבה כזו או אחרת, חלה על הלקוח אחריות למנות
מורשה מטעמו ולדווח על כך למוקד מבעוד מועד.
13. במקרים של עומסים שאינם צפויים יתכן עיכוב בהגעת הסייר. החברה עושה ותעשה כל שביכולתה לצמצם אירועים חריגים אלו.
14. החברה אינה פועלת כגורם מבטח לכן מומלץ לבטח את כל התכולה ע?י חברת ביטוח שכן במקרה של נזק אין החברה תהא
אחראית לכל נזק שיגרם.
15. יש לבצע בדיקת התאמה של מערכות המיגון לדרישות הביטוח, ולקבל על כך אישור ביטוחי.
16. במקרה של אזעקות שווא חוזרות ונשנות יש לטפל מיידית בתקלה.
17. לוודא שרשימת הטלפונים והשמות של "בעלי מפתחות במוקד” מעודכנת תמיד.



שתפ/י את הכתבה


Script
שינוי גודל פונט