EN
Slider
חברת אבטחה, חברת שמירה, מוקד ומערכות מיגון, שירותי ניקיון  - צוות 3
חברת אבטחה, חברת שמירה, מוקד ומערכות מיגון, שירותי ניקיון  - צוות 3
טיפים למיגון

טיפים למיגון


במקרה של אירוע פריצה

  1. לדווח למשטרת ישראל
  2. להמתין להגעת חוקר מטעם המזא"פ (משטרה), ולקבל דו"ח פריצה
  3. לא להזיז או לגעת בחפצים עד להגעת חוקר
  4. במקרה של גניבת כרטיס אשראי יש לבטל את הכרטיסים בחברות האשראי השונות
  5. במקרה של גניבת מפתחות הבית, יש להחליף מנעולים של הדלתות החיצוניות
  6. יש לעדכן את חברת הביטוח באופן מיידי
  7. ניתן להזמין יועץ מיגון לטיפול במערכת האזעקה אם ידרש

לנוחיותכם מס' טלפון של בעלי מקצוע שונים, הפניה אליהם תתבצע באופן ישיר ולחברה אין אחריות בנוגע לטיב

ואיכות השירות, ללקוחות צוות 3 תוצע הנחה בהיקף של 10%.

מס' טלפון של בעלי מקצוע (המלצה בלבד)

בעל מקצוע

אזור

שם

טלפון

משטרה 100

רחובות

משטרה

08-9279225

08-9371444

בית שמש

02-9902223

ירושלים

02-5391502

תל אביב

03-6802222

אשדוד

08-8547797

מנעולנים

ירושלים

בועז

1-800-80-20-20

ארצי

חיים

זוהר

054-3558887

1-800-449-254

תל אביב

נדב

050-5558419

זגגים

רחובות

דודו

050-7527744

ביטול כרטיסי אשראי

אמריקן אקספרס

ראשי

03-6364400

תשלובת ישרכארט

*2414

03-6364445

ויזה ודיינרס (כ.א.ל)

03-5723666

לאומי כארד

03-6178889


 


המלצות לפני יציאה לחופשה לחו”ל :

1. מינוי גורם אחראי לזמן החופשה.
2. הודעה למוקד על תאריכי החופשה ופרטי איש הקשר.
3. מניעת הצטברות דברי דואר / עיתונים ומגזינים וכד’ ע”י גורם אחראי.
4. ביצוע פעילות יזומה ע”י הגורם האחראי כגון: כיבוי והדלקת האור ואמצעים נוספים (טלויזיה, רדיו) לצורך מתן תחושת פעילות
בבית. 


במקרה הצורך יינתן ייעוץ חינם ע"י נציג החברה וללא כל התחייבות

המלצות למיגון בתי עסק, מחסנים ובתים פרטיים :


בעקבות ריבוי מקרי הפריצה ושיפור יכולתם של הפורצים לחדור לבתי עסק או לבתים פרטיים, מצ"ב פעולות חשובות אותן מתבקשים הלקוחות לבצע.
חשוב לציין, כי במקרה שבו המורשה מטעמכם מתבקש ע”י המוקד לגשת למקום, יש להגיע למקום, לפתוח את העסק/הבית ולבצע בדיקה פנימית. לעיתים מתבצעת הפריצה למתחם המוגן באופן שאינו מאפשר לסייר לזהות פריצה.
לצורך מזעור נזקי פריצה חשוב להקפיד על מספר כללים:
1. להפעיל את מערכת האזעקה בכל יציאה.
2. לוודא מידית, כי הרכזת מוגנת באמצעות גלאי נפח (רצוי מדגם "אנטי מאסק") וטמפר להתרעת פתיחת קופסא. 
3. לוודא שהגלאים אינם מכוסים או מוסתרים.
4. להחליף סוללה נטענת אחת ל 24-36 חודשים.
5. לעסקים- מומלץ לחבר את הרכזת בחיבור קווי ואלחוטי ולהוסיף יח' קצה סלולארית או להתחבר ל GPRS (חיבור אנטרנטי מאובטח).
6. לבתים פרטיים וללקוחות המחוברים באופן קווי בלבד – מומלץ להוסיף משדר אלחוטי וזאת כדי שנקבל חיווי במקרה של ניתוק קו
הטלפון. חשוב לציין, כי בתים פרטיים בהם החיבור הטלפוני הוא מארון החשמל הצמוד לבית, חובה להוסיף משדר אלחוטי כגיבוי, 
או למגן את הארון במידת האפשר.
7. יש להוסיף גלאים בחללים שאינם מוגנים (בעיקר בגגות ובחלקים הגבוהים של העסק, הבית).
8. לעסקים מומלץ להתקין מערכת אזעקה מוסתרת כגיבוי במידה ובעסק סחורה בהיקף גבוה.
9. ריתוק המחשבים לרצפת העסק/הבית.
10. תכשיטים, כסף או ציוד יקר יש לשמור בכספת מוסתרת מוגנת ומרותקת לרצפת העסק/הבית.
11. יש לוודא תקינות מערכת האזעקה – באופן שוטף אחת לשנה ע”י טכנאי מוסמך.
12. במידה והלקוח אינו זמין לקבלת דיווחים מהמוקד ו/או אינו יכול לגשת למקום מסיבה כזו או אחרת, חלה על הלקוח אחריות למנות
מורשה מטעמו ולדווח על כך למוקד מבעוד מועד.
13. במקרים של עומסים שאינם צפויים יתכן עיכוב בהגעת הסייר. החברה עושה ותעשה כל שביכולתה לצמצם אירועים חריגים אלו.
14. החברה אינה פועלת כגורם מבטח לכן מומלץ לבטח את כל התכולה ע?י חברת ביטוח שכן במקרה של נזק אין החברה תהא
אחראית לכל נזק שיגרם.
15. יש לבצע בדיקת התאמה של מערכות המיגון לדרישות הביטוח, ולקבל על כך אישור ביטוחי.
16. במקרה של אזעקות שווא חוזרות ונשנות יש לטפל מיידית בתקלה.
17. לוודא שרשימת הטלפונים והשמות של "בעלי מפתחות במוקד” מעודכנת תמיד.


Script
שינוי גודל פונט